بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 آذر 1399 در ساعت 16 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش جزو تولید کنندگان نمونه و طراز اول پوشاک مناسب کودکان در کشور است که کلیه پوشاک تولید شده در این مجموعه با توجه به آخرین متدها و استاندارد های روز دنیا و توسط تجهیزات مدرن تولید شده اند که باعث شده تا رضایت مشتریان از بابت خرید محصولات این شرکت به طور کامل جلب شود.

تولید و پخش لباس بچه گانه از جمله مشاغلی است که در کشور ما به یکی از مشاغل رقابتی تبدیل شده است و امروزه مجموعه های تولیدی متعددی در کشور ما تاسیس شده اند که توانسته اند نیاز بازار به پوشاک مورد نیاز برای کودکان را مرتفع کنند. تولید و پخش لباس بچه گانه از مراحلی برخوردار است که هر یک از این مراحل باید به صورت کاملا اصولی طی شود تا پوشاک مورد نیاز برای کودکان به صورت کاملا استاندارد تولید گردد. یکی از مراحل تولید و پخش لباس بچه گانه که از اولین مراحل نیز محسوب میشود طراحی لباس کودک میباشد. در طراحی لباس کودک این  موضوع همواره مد نظر قرار میگیرد که متناسب با سنین مختلف سایزهای مختلفی از لباس طراحی شوند تا والدین در هنگام خرید لباس بتوانند مناسب ترین سایز را انتخاب و خریداری کنند.

مرحله دوخت از مهمترین مراحل تولید و پخش لباس بچه گانه

بعد از آنکه طرح های مد نظر توسط طراح به تیم دوخت لباس ارائه شد این تیم شروع به دوخت لباس بر اساس طرح ها میکنند که این مرحله از کار بسیار مهم و حساس میباشد و باید به صورت کاملا اصولی و مطابق با استاندارد های تعریف شده باشد. در مرحله دوخت متریال های متعددی مانند پارچه های نخی و پشمی و نخ بمنظور دوخت و همچنین دکمه و یا علائم و اتصالات دیگر مورد استفاده قرار میگیرد که هر اندازه کیفیت بالاتری داشته باشند در نتیجه کیفیت و دوام لباس نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. در دوخت لباس بچه دقت و همچنین تجربه حرف اول را میزند و باید در این زمینه کاملا حرفه ای عمل کنند. دقت بالای تیم باعث میشود تا لباس در هر سایزی که باشد بخوبی بدن کودک را در بر گرفته و هیچگونه مشکل و حساسیت پوستی را برای بدن او ایجاد نکند. همچنین کیفیت دوخت و همچنین کیفیت پارچه و متریال باعث میشود تا لباس طول عمر بالاتری نیز داشته باشد.

بسته بندی و ارسال به سراسر کشور از مراحل تولید و پخش لباس بچه گانه

بعد از اتمام مرحله تولید لباس بچه گانه نوبت به مرحله بسته بندی آنها و همچنین ارسال به  تمامی فروشگاه ها و سراسر کشور میرسد که در این مرحله نیز تولید کننده باید امکان ارسال پوشاک به تمامی فروشگاه ها و به سراسر کشور را فراهم آورده باشد و بنوعی پوشش دهی خوبی را بعمل آورد. برخی از واحد های تولیدی لباس بچه گانه تنها برخی از فروشگاه ها و همچنین یک شهر را بدلیل تولید کم تحت پوشش در می آورند اما برخی از واحد های تولیدی نیز وجود دارند که کلیه شهرهای کشور و تمامی فروشگاه ها را تحت پوشش خود در می آورند که در نتیجه دریک مدل لباس کودک را در بیشتر فروشگاه ها میتوان یافت و خریداری نمود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر