بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 آذر 1399 در ساعت 16 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه های فعال در زمینه تولید پوشاک بچه گانه تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش میباشد که با توجه به کیفیت بالای محصولات خود و همچنین قیمت های بسیار مناسب  توانسته رضایت خریدار را از بابت کیفیت و همچنین قیمت لباس ها جلب نماید.

پوشاکی که کودکان مورد استفاده قرار میدهند با پوشاکی که بزرگسالان استفاده میکنند از هر لحظ تفاوت هایی دارد و در یک تولیدی لباس باید نکاتی مد نظر قرار گیرد تا پوشاک کودکان کاملا استاندارد تولید شوند. اما درباره تولید و پخش لباس بچه گانه چه می دانید؟ تولید و پخش لباس بچه گانه توسط مجموعه هایی انجام میشود که پرسنل آن تسلط کاملی بر روی طراحی و دوخت لباس مناسب برای کودکان دارند. طراحی و دوخت لباس کودکان کاری تحصصی است و با روش های طراحی و دوخت لباس بزرگسالان متفاوت میباشد. در برخی از تولیدی ها بدون توجه به این موضوع طراحی و دوخت لباس کودک توسط افرادی انجام میشود که تنها تخصص آنها طراحی و دوحت لباس بزرگسالان است و همین موضوع باعث میشود تا لباسی استاندارد و مناسب کودک تولید نگردد.

تولید و پخش لباس بچه گانه با پارچه های لطیف

در ادامه و برای پاسخ به سوال درباره تولید و پخش لباس بچه گانه چه می دانید باید به نوع پارچه ای اشاره کنیم که برای تولید لباس مورد استفاده قرار میگیرد. نوع پارچه ای که برای تولید و پخش لباس بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرد باید کاملا لطیف و نرم باشد تا بدن کودک با هیچ گونه حساسیت و ناراحتی مواجه نشود. یکی از دغدغه های همیشگی خریداران و والدین برای خرید لباس بچه گانه نوع پارچه ای است که در تولید لباس بکار میرود و پارچه هایی که لطیف هستند گزینه بسیار مناسبی برای تولید این دسته از پوشاک هستند. پارچه های مورد استفاده برای تولید لباس بچه گانه نخی و همچنین پشمی هستند که هیچگونه حساسیت و مشکلی را برای پوست ایجاد نمیکنند.

طراحی اصولی لباس بچه گانه و سازگاری بسیار خوب لباس با بدن کودک

یکی از مواردی  که در تولیدی لباس بچه گانه باید مد نظر قرار گیرد طراحی لباس میباشد. طراحی لباس بسیار مهم است و باید مطابق با استاندارد ها انجام شود. عدم سازگاری لباس بچه گانه با بدن کودک او را بعد از مدتی خسته و کلافه خواهد کرد و ممکن است مدام بهانه گیری کرده و نارضایتی داشته باشد.  اما طراحی اصولی لباس بچه گانه باعث میشود تا سازگاری بسیار خوبی را با بدن کودک ایجاد کند و کودک حتی با استفاده طولانی مدت از لباس نیز با  مشکلی مواجه نگردد. طراحی اصولی لباس بچه گانه کاری کاملا تخصصی و حرفه ای است که باید زیر نظر پرسنل ماهر انجام شود. تولیدی لباس بچه گانه ایران پوس پرسنلی کاملا مجرب را در اختیار دارد که کلیه مراحل طراحی  و دوخت را به صورت کاملا استاندارد به انجام میرسانند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر