بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 2 مهر 1396 در ساعت 11 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر شما نیز به تازگی کارگاه تولیدی لباس بچه گانه را راه اندازی کرده اید و یا کارگاه تولیدی باسابقه ای دارید و مایلید تا بدانید در تولیدی لباس دخترانه به چه نکاتی باید توجه کرد تا بتوان بیشترین میزان فروش اینگونه لباس ها داشت امروز و در این مقاله به شما خواهیم گفت که در تولیدی لباس دخترانه به چه نکاتی باید توجه کرد تا توجه حداکثری دختران را به مدل ها و کیفیت لباس های تولیدی خود جلب نمایید. در ادامه با تولیدی پوشاک بچه گانه ایران پوش همراه باشید.

در ابتدا باید بدانید که یک دختر برای آنکه لباسی را خریداری نماید چه باید ها و نباید هایی را باید رعایت کند:

1-باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که هر دختری مایل است تا زیبایی اندامش را به رخ بکشد پس به دنبال لباس هایی خواهد بود که به خوبی اندام او را در بر گیرد. شما نیز با مطالعه بازار هدف خود میتوانید به این نکته که دختران امروزی بیشتر به چه سایز لباس هایی علاقه مند هستند دست یابید.

2- نکته دیگری که در تولیدی لباس دخترانه باید بدان توجه داشته باشید این است که دختر خانم ها به رنگ لباس های خود بیشتر از پسران توجه می کنند پس همواره سعی کنید از رنگ های شاد و دختر پسند در تولید لباس دخترانه خود استفاده کنید.

3- با توجه به رنگ و مد سال لباس تولید کنید. در تولیدی لباس بچه گانه ، لباس هایی که با رنگ و مدلهای سالها پیش تولید و عرضه میشوند این روز ها طرفدار و خریدار خیلی کمی نسبت به مدل های به روز دارند. در صورتی که در تولید مد روز به مشکل بر خوردید میتوانید از مجلات مدلینک کمک بگیرید.

4-  وقتی که توانستید در طرح ها و مدل ها و رنگ های مختلف لباس تولید کنید میتوانید به این امید باشید که روز به روز فروش موفق تری را تجربه نمایید.

5- در صورتی که لباس های ست تولید میکنید توجه داشته باشید که دیگر این روز ها هر دختری لباس ست مشکی نمی پوشد بهتر است به جای یک رنگ از ترکیب رنگهای مختلف با مشکی به لباس های زیباتری دست پیدا کنید.

6- بهتر است لباس هایی مطابق با عرف جامعه ای که در آن زندگی میکنید طراحی و تولید نمایید. لباس باید پوشش را فراهم کند. بهتر است از تولید لباس های نامتعارف و یا لباس هایی که جذب بالایی دارند و به نوعی بدن نما هستند خودداری نمایید.

7- در تولیدی لباس بچه گانه برای هر فصل پیش از شروع آن به اندازه کافی لباس مناسب آن فصل را تولید و مدتی قبل از شروع فصل آنها را روانه بازار نمایید تا به موقع بتوانید لباس های فصلی خود را نیز به فروش برسانید.

امیدواریم با راهنمایی هایی که در این مقاله به شما شد توانسته باشیم به شما آموزش دهیم که در تولیدی لباس دخترانه به چه نکاتی باید توجه کرد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر