بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 آذر 1399 در ساعت 16 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش از مجموعه های بسیار معتبر تولید پوشاک مناسب برای کودکان است که سابقه فعالیت آن به سالها پیش باز میگردد و از ابتدای شرع به فعالیت خود نیز همواره پوشاکی مطابق با استاندارد های روز جهانی را تولید و روانه بازار کرده است.

یکی از ضروریات و ملزومات هر فردی در زندگی روزمره لباس میباشد که باید متناسب با فصول محتلف لباس های مناسبی را برای خود تهیه نماید. به طور کلی لباس ها به دو دسته کلی تقسیم بندی میشوند که یک نوع لباس بزرگسال و دیگری لباس مورد نیاز و مناسب برای کودکان است. اما تفاوت تولید و پخش لباس بچه گانه و بزرگسال چیست؟ برای اینکه به تفاوت های میان این دو پی ببرید پیشنهاد میکنیم تا با ادامه این مطلب با ماه همراه باشید. یکی از تفاوت های میان لباس بچه گانه و همچنین بزرگسال در زمان تولید به نوع پارچه ای مربوط میشود که برای تولید این لباس ها مورد استفاده قرار میگیرد. نوع پارچه ای که برای تولید لباس بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرد باید با پارچه مورد استفاده در لباس بزرگسالان متفاوت باشد. در تولید لباس مورد نیاز برای کودکان سعی میشود از پارچه های نرم و راحت استفاده شود. ضد حساسیت بودن و راحت بودن پارچه باعث میشود تا بدن کودک در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و با مشکلی مواجه نگردد. از مشکلات پیش آمده با استفاده از پارچه های بی کیفیت و نامناسب میتوان به حساسیت های پوستی بر روی بدن کودک اشاره نمود.

لباس بچه گانه از لحاظ طرح با لباس بزرگسالان تفاوت زیادی دارد

از جمله مهمترین تفاوت های میان لباس کودکان و همچنین بزرگسالان باید به طرح های به کار رفته بر روی آنها اشاره نمود. طرح های به کار رفته بر روی لباس بچه گانه به خوبی با روحیان کودکان سازگاری دارد و میتواند نظر کودک را تا حد زیادی به خود جلب کند. طرح های به کار رفته بر روی لباس کودکان میتواند از هر طرحی باشد که در این بین طرح هایی مانند شخصت های کارتونی  که ممکن است در ابعاد بزرگ باشند و یا در سایز  کوچک و بصورت تکراری به کار رفته باشند از طرفداران زیادی برخوردار است. البته در این بین طرح لباس بچه گانه مناسب برای دختر بچه ها با طرح های لباس مناسب برای پر بچه ها متقاوت است و در این بین لباس های دخترانه از طرح های به نسبت شادتری برخوردار هستند.

لباس بچه گانه باید ضد حساسیت باشد

برای پاسخ به سوال تفاوت تولید و پخش لباس بچه گانه و بزرگسال چیست و در ادامه باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که لباس های مناسب برای کودکان به هیچ وجه نباید  حساسیت زا باشد و بدن کودک را با مشکلاتی همچون حساسیت های پوستی مواجه نکند. نوع پارچه به کار رفته در تولید لباس بچه گانه معمولا نخی و پشمی است که از دسته پارچه های بسیار مناسب و بدون هیچگونه حساسیت برای کودکان میباشد. همچنین لباس کودکان نباید هیچگونه تعریقی را برای بدن کودک بوجود آورد زیرا ایجاد تعریق منجر به بهانه گیری های مداوم کودک خواهد شد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر