بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 4 شهریور 1396 در ساعت 13 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از پر مصرف ترین نوع های البسه، لباس بچه گانه می باشد. دلایلی که میتوان برای این مصرف بالا، آورد این است که نوزادان و کودکان در ابتدای زندگی خود به سرعت رشد میکنند و به دلیل همین سرعت رشد بالا، نیاز به تعویض دوره ای لباس های خود دارند تا همواره لباس های اندازه داشته باشند. دلیل بعدی این است که مادران دوست دارند فرزندان آنها بهترین لباس بچه گانه را بپوشند به همین دلیل است که اقدام به خرید لباس بچه گانه متعدد می نمایند. دلیل بعد که خود میتواند دلیل خرید زیاد لباس بچه گانه باشد این است که نوزادان و کودکان تا زمانی که به سنی برسند که بتوانند تغییرات و محرکات طاراف خود را تجزیه و درک کنند به طور عادی لباس های خود را به طریق مختلفی کثیف می کنند. گاهی این آلودگی و یا حتی پارگی به حدی است که مادر تصمیم میگیرد نسبت به خرید لباس بچه گانه جدید اقدام کند.

شاید برای برخی مادران هنگام خرید لباس بچه گانه این سوال پیش آمده باشد که عوامل موثر بر قیمت لباس بچه گانه چه می باشد در این بخش از سری مقالات سایت ایران پوش در زمینه عوامل تاثیر گذار بر قیمت لباس بچه گانه صحبت خواهیم کرد. معمولا افزایش و یا کاهش قیمت البسه در نوع های مختلف به چند دلیل کلی و جزئی مربوط میشود که در زیر به طور خلاصه به آنها خواهیم پرداخت: افزایش نرخ ارز: بسیاری از البسه تولیدی در داخل کشور از مواد اولیه خارجی استفاده میکنند که وارد کردن این مواد اولیه به کشور نیازمند تهیه ارز می باشد. افزایش نرخ ارز میتواند به طور مستقیم در قیمت محصول نهایی تاثیر گذار باشد.

همچنین بخش عظیمی از لباس های عرضه شده در بازار وارداتی است که همین امر نیز باز هم نیازمند تامین منابع ارزی است که بالا بودن نرخ تبادل ارز میتواند موجب افزایش قیمت البسه وارداتی نیز شود.  یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لباس بچه گانه را میتوان جنس متنوع پارچه این لباس ها دانست که در کنار دستمزد عوامل تولید و همچنین کرایه مغازه شخص فروشنده از مهم ترین عوامل موثر در قیمت لباس بچه گانه هستند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر