بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 15 شهریور 1396 در ساعت 8 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از پدر ها و مادر ها این سوال را دارند که جنس لباس بچه گانه باید به چه صورتی باشد تا هم کودک در آن راحت بوده و هم جلوه ی زیباتری داشته باشد و همچنین دوام بیشتری داشته باشد. پاسخ این دست از پدر ها و مادر ها را میتوان در چند بخش مجزا در ادامه داد و همچنین اطلاعات بیشتری در زمینه پوشش و لباس بچه به آنها منتقل کرد. پس تا انتها همراه تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش باشید.

بسیاری از پدر ها و مادر ها علاقه دارند فرزند آنها هر چه زودتر مستقل شده و بتواند لباس های خود را خودش بدون کمک سایرین بر تن کرده و یا از تن دراورد. در صورتی که شما نیز از این دسته از پدر ها و مادر ها هستید به موارد گفته شده در زیر توجه داشته باشید تا بدانید در صورت تمایل به استقلال فرزندانتان در انتخاب جنس لباس بچه گانه باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

در صورتی که کودک شما به 4 سال نرسیده است بهتر است از لباس هایی که دارای دکمه ، سگک یا زیپ هستند استفاده نکنید زیرا کودک در این سنین دستان توانمندی برای باز کردن دکمه و سگک و ... نداشته و این امر در به استقلال یافتن کودک تاخیر خواهد انداخت.

بهتر است برای اینکه حس استقلال را بیشتر به کودک القا کنید از سه سالگی به بالا تصمیم گیری در مورد انتخاب لباس را بر عهده او بگذارید به عنوان مثال به او بگویید که میتواند برای پارک رفتن لباس مورد علاقه خود را خودش انتخاب و بر تن کند. برای آنکه از جنس لباس بچه گانه خریداری شده مطمئن باشید همواره از فروشگاه های معتبر و برند های نام آشنایی مانند ایران پوش خرید نمایید تا بتوانید بهترین جنس لباس بچه گانه را خریداری نمایید.

به دور از اینکه در چه فصلی مایل به خرید لباس بچه گانه هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین جنس لباس بچه گانه را برای  فرزند دلبندتان خریداری نمایید. بهتر است از خرید لباس هایی که از جنس پلاستیک و پلی استر و بافتنی هایی که از جنس موهر دار تولید میشوند خودداری نمایید.

 توجه داشته باشید که بهترین جنس لباس بچه گانه جنسی است که کودک در آن راحت بوده و برای او حساسیتی ایجاد نکند. تمام پوشاکی که در تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش دوخته می شوند تماما از جنس پنبه می باشند و هیچ گونه حساسیتی را برای کودکان به دنبال نخواهند داشت.

برای خرید لباس توجه به این نکته که لباس کم دکمه و کفش چسبی به جای دکمه ای بیشترین کارایی را برای فرزنداتان خواهد داشت. در صورت رعایت موارد فوق میتوانید بهترین جنس لباس بچه گانه را برای کودک دلبنتان تهیه نمایید تا هم او در لباس راحت باشد و هم با لباس جدید زیبا تر از قبل شود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر