بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 شهریور 1396 در ساعت 9 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید شما نیز جز آن دسته از پدر و مادر هایی هستید که تا به امروز به راحتی برای فرزند کوچک خود لباس تهیه می کردید ولی باید توجه داشته باشید که کودک شما تنها تا سنی خاص به انتخاب لباس توسط شما نیاز دارد و پس از آن باید انتخاب لباس بچه گانه را به عهده فرزندانتان بگذارید واگر نه وارد جنگی اشک آلود با فرزند دلبندتان بر سر انتخاب لباس برای وی خواهید شد.

توجه داشته باشید که کودک پس از سن 3 سالگی در مرحله ای قرار میگیرد که بسیار تمایل دارد تا استقلال خود را به سایرین نشان دهد و خط قرمز ها را بشکند. این موضوع بسیاری از پدر ها و مادر ها را با کودک خردسال خود وارد شرایط حساسی برای انتخاب و خرید لباس میکند که باید به آن رسیدگی و به بهترین نحو ممکن به آن رسیدگی کرد. در صورتی که شما نیز با کودکان به این چالش دعوت شده اید در ادامه با تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش همراه باشید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود.

در مرحله اول همواره حق انتخابی برای کودک خود در نظر بگیرید. علاقه کودک در این سن به سمت زورگویی و لجبازی برای تثبیت حرف خود می باشد بهتر است در مسائلی که اهمیت ویژه ای نداشته و بر سلامت کودک شما تاثیری ندارند حق انتخاب را به کودک خود دهید.

در مرحله بعد بهتر است که سلیقه کودک را در انتخاب رنگ و  جنس لباس بچه گانه بالاتر از سلیقه خود بدانید و برای انتخاب های او ارزش قائل شوید و بدانید که او هم دوست دارد لباس هایی را بپوشد که انتخاب خودش است. اگر کودک شما مایل است لباس هایی با رنگ های نا همخوان را با هم ست کند به او ایراد نگیرید و اجازه دهید تا هر مدل لباسی که مایل است را با هر رنگی با یکدیگر ست کند .

ممکن است انتخاب لباس برای کودک کمی دشوار باشد پس باید به او زمانی برای آزمون و خطا بدهید تا فرصت داشته باشد لباس بچه گانه متنوع با رنگ های متغیر را بپوشد و از اینکه از آن لباس و رنگ لذت میبرد مطمئن شود. بهتر است برای آنکه در انتخاب لباس ها سرعت بیشتری به فرزندتان بدهید در منزل به صورت بازی، خرید لباس را تجربه نماید به این صورت که شما نقش فروشنده را بازی نمایید و به کودک اجازه دهید تا از کمد لباس هایش لباسی را انتخاب و در اتاقی که به عنوان اتاق پرو در نظر گرفته اید عوض کند و سپس نظر خود را در رابطه با خرید فرضی که از شما انجام داده است به شما بگوید.

با این توصیه ها و راهنمایی هایی که در بالا شد اینک میتوانید با خیال راحت انتخاب لباس بچه گانه را به عهده فرزندانتان بگذارید و از انتخاب های او راضی باشید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر