بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 آذر 1399 در ساعت 15 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش کلیه استانداردهای لازم در تولید و پخش لباس بچه گانه را بمنظور تولید و عرضه لباس کودک همواره مورد توجه ویژه قرار داده است و کلیه خریداران این مجموعه تولیدی رضایت کاملی از خرید خود داشته اند.

تولید و پخش لباس بچه گانه یکی از فعالیت ها و بهتر است بگوییم مشاغلی است که به تخصص و تجربه نیاز دارد و بدون تخصص و تجربه نمیتوان پوشاکی که استاندارد و ایده آل برای کودک هستند را تولید نمود. استانداردهای لازم در تولید و پخش لباس بچه گانه باید یک به یک برای تولید و همینطور پخش لحاظ شوند. از استانداردهای لازم در تولید و پخش لباس بچه گانه استفاده از تجهیزات مناسب برای تولید پوشاک میباشد. تجهیزاتی که برای تولید پوشاک مورد استفاده قرار میگیرند  باید از تجهیزات به روز شده و استاندارد باشند تا بتوانند پوشاکی که به خوبی با بدن کودک سازگاری داشته باشد را تولید کنند. این تجهیزات امروزه در هر کارگاه تولید لباس بچه گانه یافت نمیشود و تنها برخی کارگاه ها وجود دارند که این دسته از تجهیزات را در اختیار دارند. این تجهیزات با برش  و دوخت های اصولی که انجام میدهند میتوانند پوشاکی را تولید کنند که تناسب خوبی با بدن کودک داشته باشد.

متریال های با کیفیت از استانداردهای لازم در تولید و پخش لباس بچه گانه

از جمله عواملی که میتواند در تولید لباس بچه گانه  استاندارد نقش مهمی را ایفا کند و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار نیز محسوب میشود متریال ها و پارچه به کار رفته در تولید پوشاک میباشد. متریال ها و پارچه ای که برای تولید پوشاک بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرند بیش از آنکه مانند پارچه و متریال های پوشاک بزرگسالان کیفیت داشته باشند باید راحت بوده تا بدن کودک در بهترین حالت ممکن قرار گیرد. بدن کودک و پوست آن از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل باید پارچه و متریال هایی برای تولید پوشاک مورد استفاده قرار گیرند که راحت و نرم باشند. پارچه های نخی و پشمی از جمله پارچه های مناسب برای تولید لباس کودک هستند. همچنین هیپ زائده ای نیز بر روی لباس و محل دوخت نباید وجود داشته باشد زیرا باعث ایجاد حساسیت و خوردگی بر روی پوست میشوند.

روش دوخت اصولی یکی از مهمترین استانداردهای لازم در تولید و پخش لباس بچه گانه

برای تولید لباس بچه گانه تنها تجهیزات و همچنین متریال های با کیفیت نیست که حائز اهمیت است و فردی که کار طراحی و دوخت را بر عهده میگیرد باید آشنایی و تسلط کاملی بر روی کار داشته باشد تا بتواند بهترین طراحی و دوخت را انجام دهد. طراحی و دوخت اصولی پوشاک بچه گانه کاری نیست که طراح و تولید کننده آنرا در مدت کوتاهی آموخته باشد بلکه این تسلط بر روی طراحی و دوخت باید طی سالیان زیاد کسب شود. همچنین در صورتیکه فرد تجربه کافی داشته و همچنین به صورت علمی با تولید پوشاک بچه گانه آشنایی داشته باشد در نتیجه میتواند به روش های بسیار اصولی پوشاک کودکان را تولید کند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر