بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 5 مهر 1396 در ساعت 11 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه یکی از دغدغه هایی که ممکن است پدران و مادران با آن رو به رو شوند قیمت لباس بچه گانه می باشد. بسیاری از افراد تا قبل از اینکه صاحب فرزند شوند، از قیمت لباس بچه گانه اطلاعی ندارند. در این مقاله از تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش  سعی می کنیم تا شما را با عواملی که در قیمت لباس بچه گانه تاثیر گذار هستند آشنا کرده تا شما از حداقل هایی که تعیین کننده ی مهمی در قیمت لباس بچه گانه هستند آگاهی پیدا کنید.

اولین معقوله ای که قیمت لباس بچه گانه را تعیین میکند هزینه خرید پارچه آن می باشد. پارچه ها عمدتا بر دو نوع می باشند یا وارداتی هستند و یا اینکه توسط کارگاه های نساجی در داخل کشور تولید میشوند. پارچه های وارداتی بیشتر از کشور های ترکیه و چین وارد ایران شده و به همین دلیل با توجه به کیفیت آنها قیمت خرید و واردات آنها نیز متفاوت خواهد بود در نتیجه با توجه به این که از کدام نوع پارچه و با چه کیفیتی در ساخت لباس نهایی استفاده شود قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از فاکتور های تعیین کننده نرخ دستمزد چرخکاران و عوامل تولید در راستای تولید لباس بچه گانه می باشد از این رو مالکان تولیدی لباس بچه گانه بر این عقیده اند تا با به کار گیری عوامل تولیدی حرفه ای و ارزان قیمت قیمت تمام شده کار را کاهش دهند.

بخش دیگر مربوط به هزینه های اجاره ، نگهداری و تجهیز تولیدی پوشاک بچه گانه می باشد که این نکته نیز باز هم به مدیریت کارگاه باز میگردد که بتواند با تهیه مکان و تجهیزات با قیمت مناسب تر، قیمت تمام شده ی محصولات تولیدی لباس بچه گانه خود را کاهش دهند.

هزینه ی ارسال محصولات به مغازه ها نیز از دیگر عوامل تعیین کننده ی قیمت لباس بچه گانه می باشد که می بایست حتما از باربری ها و موسسات حمل کالای مجاز استفاده نمود تا قیمت ارسال کالا ها قیمت متعارفی بوده و هزینه ی مازادی ایجاد نکند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لباس بچه گانه میتوان به هزینه ی اجاره ی ماهانه مغازه ها اشاره کرد ممکن است شما برای خرید لباس بچه گانه به فروشگاهی در منطقه ای با نرخ کرایه بالا مراجعه کنید و مدتی بعد همان لباسی که در آن مغازه دیده اید را در مغازه ای در محله ای با اجاره پایین تر به قیمت ارزان تری خریده باشید.

موارد بالا بخشی از عواملی بود که میتوانست بر روی قیمت لباس بچه گانه که شما قصد خرید آن را دارید تاثیر گذار باشد امیدواریم با راهنمایی های فوق بدانید که از چه جنسی و از کدام مغازه بهترین خرید را داشته باشید. در مقالات بعدی با تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش همراه باشید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 3 کاربر
9 / 10
از 3 کاربر