بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 مهر 1396 در ساعت 9 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر شما نیز جز آن دسته از پدر ها و مادر هایی هستید که همیشه در خرید لباس کودک به این نکته که رنگ لباس بچه گانه مناسب فرزندشان را چگونه انتخاب کنند مشکل داشته و نمیدانند باید چگونه بهترین انتخاب را داشته باشند در ادامه با تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش همراه باشید تا شما را راهنمایی کرده و بتوانید بهترین رنگ لباس بچه گانه را برای لباس های خریداری شده فرزندتان داشته باشید.

در مرحله اول باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید لباس بچگانه با خرید لباس برای بزرگسالان تفاوت بسیاری داشته  و این نکته که بچه در مرحله اول باید در لباس احساس راحتی کند در اولیت خرید لباس بچه گانه باید قرار داشته باشد و زیبایی لباس باید آخرین اولویت ها باشد. خرید لباس بچه گانه در سنین مختلف تفاوت هایی دارد که در زیر با توجه به سن کودک به آن اشاره خواهیم نمود.

  • تا 6 ماهگی

در این سن به دلیل پوست حساس کودک باید از لباس هایی با جنس نخی استفاده کرد تا پوست کودک را دچار نکند و کودک به راحتی بتواند در آن بازی کند. اگر سلامت کودکان برای شما دارای اهمیت بالایی می باشد حتما سعی کنید از لباس هایی که از پارچه هایی با جنس مناسب در آنها به کار رفته استفاده نمایید شاید هزینه خرید اینگونه لباس ها زیاد باشد ولی این هزینه در قبال حفظ سلامتی فرزند شما چندین برابر ارزش خواهد داشت. تمام پوشاک تولید شده در تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش از جنس پنبه بوده و ضد حساسیت می باشند.

بهتر است برای خرید لباس نوزاد خود از زیر پیراهنی استفاده نمایید زیرا ممکن است پرزها و دکمه های لباسی که بر تن او میکنید او را اذیت نماید و وجود زیر پراهن از این امر جلوگیری میکند.

  • 6 ماه تا یک سال

بچه تا یک سالگی کم کم میتواند دست وپای خود را تکان داده و با شیطنت های خود سلامتی اش را به اطلاع خانواده برساند به همین جهت باید توجه داشته باشید که کودک در لباس راحت باشد. این نکته را نیز به یاد داشته باشید تا زمانی که کودک به درک ثابتی از محیط پیرامون خود نرسیده باشد و کنترل اعضای بدن و رفتار او توسط مغز به صورت ارادی کنترل نشود ممکن است به هنگام غذا خوردن لباس های خود را کثیف نمایند. جنس و رنگ لباس بچه گانه که برای کودک انتخاب میکنید باید از جنسی باشد که کمترین آلودگی بر روی آنها باقی بماند همچنین با شستن با دست و یا با ماشین به راحتی شسته شوند. شما میتوانید برای پیشگیری از این اتفاق نیز بر روی لباس کودک پیش بند ببندید و با خیال راحت به کودک خود غذا دهید.

  • 1 تا ۲ سال

بچه در این سن میتواند راه برود پس از این به بعد ممکن است علاوه بر غذا خوردن به هنگام راه رفتن نیز زمین خورده و لباس خود را کثیف نماید. برای این سن بهتر است در هنگام بیرون بردن کودک از لباس هایی با زمینه ی نیمه روشن استفاده نمایید تا در صورتی که حین راه رفتن در بیرون کودک شما زمین خورد و لباسش کثیف شد تا زمانی که به منزل باز گشته و لباس او را تعویض میکنید آلودگی کمتری را نشان دهد.

 کودکان رنگ های  شاد را بسیار دوست دارند و مایل اند تمامی لباس آنها از رنگهای شاد استفاده شده باشد تا در هنگامی که خود مایل به تعویض لباس هستند حق انتخاب بیشتری داشته باشند بهتر است برای کودکان بیشتر از رنگهای قرمز ، سبز ، زرد، نارنجی، آبی و صورتی استفاده نمایید.

  • ۲ تا ۵ سال

در این سن کودک علاقه ی زیادی دارد تا لباس خود را انتخاب و خودش آنرا بپوشد بهتر است برای القای حس استقلال این اجازه را به او بدهید تا این کار را خودش بدون کمک شما انجام دهد. در ادامه مقالات تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه پوشاک بچه گانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 6 کاربر
9 / 10
از 6 کاربر