بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 مهر 1396 در ساعت 9 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تا به حال شده است تا به اهمیت جنس در لباس بچه گانه فکر کرده باشید اینکه در صورتی که از اجناس بی کیفیت در تولید لباس بچه گانه استفاده شود چه آسیب هایی میتواند برای کودک به همراه داشته باشد. در این سری از مقالات تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش به این موضوع میپردازیم که اهمیت جنس در لباس بچه گانه تا چه میزان دارای اهمیت است و در صورتی که به این امر توجه نشود چه مشکلاتی برای کودک ممکن است پیش آید. به همین منظور در ادامه با تولیدی پوشاک بچه گانه ایران پوش همراه باشید.

 توجه داشته باشید که بیشتر مادران و پدرانی که برای خرید لباس بچه گانه به مغازه ها مراجعه میکنند بر روی جنس لباس بچه تاکید ویژه ای دارند و مایل اند تا لباسی را تهیه کنند که در ساخت آن از پارچه های نخی استفاده شده باشد ، همچنین در صورتی که اینگونه لباس ها از مدل های به روز و رنگ های شادی برخوردار باشند احتمال خرید آنها بسیار بالاتر خواهد رفت.

 امروزه بسیاری از پدر ها و مادر ها ترجیح میدهند تا از لباس های خارجی وارد شده از کشور های اروپایی خرید کنند زیرا معتقدند که این لباس ها از جنس بهتری نسبت به ایرانی و چینی برخوردار هستند زیرا لباس های تولید شده در ایران و چین در ترکیب پارچه آنها از ترکیبات پلاستیک استفاده شده است.

لباس بچه به دلیل مصرف بالا و همچنین بیشترین سرعت در آلودگی ، زیاد شسته میشود و به گفته خریدارانی که از جنس های ایرانی خرید کرده اند پس از چند نوبت شست و شوی لباس بچگانه شاهد افت کیفیت لباس خریداری شده بوده اند ، این در حالی است که کیفیت لباس های وارداتی پس از شست و شو تغغیری نکرده و حتی میتوان از آنها برای بچه های بعدی خانواده نیز استفاده کرد.

ذکر این نکته لازم است که در ایران تولیدی لباس بچه گانه هستند که جنس هایی با کیفیت اروپایی تولید میکنند که بسیاری از آنها در وب سایت تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش به فروش میرسد و هر پدر و مادر ایرانی که مایل است لباس های با کیفیت ایرانی را برای فرزند خود خریداری نماید میتواند با مراجعه به این سایت از بهترین اجناس ایرانی بازدید و خرید نماید.

شاید بتوان دلیل این پایین بودن کیفیت تولیدات بسیاری از تولیدکنندگان لباس بچگانه را در این دید که این تولید کنندگان از مصرف کنندگانشان نظر سنجی نمیکنند همچنین در صورتی که نقدی بر تولیدات آنها شود به آن اهمیت نداده و طبق روال گذشته کار خود را ادامه میدهند.

شاید بتوان یکی از دلایلی که پدر و مادر ها به خرید لباس های اروپایی مخصوصا لباس های ترک برای فرزندانشان تمایل نشان میدهند این باشد که تولیدی های کشور ترکیه به اهمیت جنس در لباس بچه گانه پی برده اند و سعی میکنند تا با تولید بهترین لباس ها از برترین پارچه ها در رنگهای شاد و متنوع و در بیشترین مدلها نظر هر پدر و مادری را جلب نمایند. همچنین با تولید محصولات با کیفیت با قیمت تمام شده کمتر شاهد آن هستیم که حتی محصولات ترک وارد شده در ایران از لباس های تولید داخل نیز ارزان تر می باشد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 1 کاربر
8 / 10
از 1 کاربر