بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 مهر 1396 در ساعت 9 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ممکن است شما نیز به زودی صاحب فرزندی شوید و یا مدتی است که فرزندتان به دنیا آمده است در هر دو صورت باید به این نکته توجه داشته باشید که اصلی ترین نیاز کودک از بدو تولد پس از شیر، پوشاک مناسب است. در این بخش از مقالات تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش قصد داریم در مورد لباس بچه گانه ضد حساسیت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید لباس بچه گانه در هر سنی که باشد باید با دقت خاصی انجام شود زیرا پوست بچه ها نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید به این نکته دقت فراوانی شود تا پوست کودک دلبند شما از آسیب های احتمالی به دور باشد.

ویژگی هایی که یک لباس بچه گانه ضد حساسیت باید آنها را داشته باشد برای آَشنایی بیشتر شما پدران و مادران عزیز در زیر به صورت خلاصه آورده می شود:

مهم ترین بخش لباس بچه گانه پارچه مناسب تولید لباس بچگانه است که امروزه با توجه به تنوع بالایی که در این زمینه وجود دارد انتخاب یک پارچه مناسب که کودکی که قرار است از لباس آن استفاده کند کار بسیار سختی می تواند باشد. در تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش تمام پوشاک از جنس پنبه ضد حساسیت تولید می شوند.

پارچه نخی پنبه ای: یکی از بهترین و متداول ترین نوع پارچه برای لباس بچه گانه ضد حساسیت پارچه نخی می باشد زیرا این مدل از پارچه سازگاری بیشتری با پوست لطیف بچه ها داشته و راحتی بیشتر کودک را فراهم میکنند. از دیگر فواید استفاده از پارچه ای نخی برای لباس بچه گانه ضد حساسیت شست و شوی راحت تر آنها می باشد.

پارچه های پشمی : لباس هایی که با استفاده از پارچه های پشمی ساخته میشوند مناسب فصل زمستان هستند. لباس پشمی باید در عین گرم نگهداشتن کودک از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد اینگونه لباس ها دارای ویژگی برش و دوخت راحت به همراه تنوع رنگ بالا می باشند.

ترکیب نخ و پلی استر:  لباس هایی که از جنس نخ و پلی استر تولید میشوند عمر بالاتری داشته چروک نمی شوند و شست و شوی آنها به راحتی انجام می شود . این مدل لباس ها دارای قیمت کمتری نسبت به سایر لباس بچه گانه داشته و صرفه اقتصادی بالایی دارند.

پارچه مخملی : در صورتی که مایل به خرید لباس بچه گانه پاییزی هستید از لباس های با جنس مخمل استفاده کنید زیرا این مدل لباس تنها مخصوص این فصل است.

پارچه ساتن : ساتن پارچه ای است که برای لباس های مجلسی به کار برده میشود و مناسب مهمانی می باشد این مدل لباس ها برای جایگزینی با لباس های راحتی روزانه اصلا توصیه نمی شوند چرا که مراقبت بالایی را می طلبند و راحتی زیادی به کودک شما نمی دهند.

لاکرا : لباسی که با پارچه لاکرا دوخته شده باشد بیشترین راحتی را برای کودک شما به ارمغان خواهد آورد و می تواند جایگزین مناسبی برای شلوار و لگ بچه گانه برای کودک شما باشد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر