بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 11 شهریور 1396 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پدر و مادری که فرزند دار میشوند از لحظه ی تولد فرزند باید به فکر تهیه لباس بچه گانه برای او باشند این لباس ها در اندازه و ابعاد مختلف و با پارچه هایی از جنس مختلف دوخته میشوند. قیمت لباس بچه گانه نیز به همین عوامل بستگی دارد پس از آنکه پدر و مادر خرید لباس بچه گانه را انجام دادند باید این انتظار را داشته باشند که تا وقتی فرزند آنها به قدرت درک و فهم بالایی نرسیده باشد حق دارد تا در کثیف کردن لباس هایش اختیاری نداشته باشد. بعد از اینکه لباس بچگانه به هر طریقی کثیف شد نوبت به شستن آن میرسد اما سوالی که اغلب برای پدر مادر ها پیش می آید این است که طرز شست و شوی لباس بچه گانه به چه صورتی است؟

در ابتدا باید گفت که لباس بچه گانه به دلیل تنوع در نوع آنها از روش های شست و شوی مختلفی نیز برخوردار هستند که به طور خلاصه آنها را در زیر برای شما همراهان همیشگی تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش بازگو خواهیم کرد.

شست و شوي پليور

 پلیور ها معمولا به دلیل نقش گرم کنندگی که دارند از جنس های پشم، آکریلیک، آنقوره و ... تولید میشوند این مدل از لباس ها را باید با دست شست و جهت شست و شوی آنها هرگز نباید از ماشین لباس شویی استفاده کرد. عمل شست و شوی پلیور باید کوتاه و آبکش آن ملایم باشد. پس از آبکشی پلیور شسته شده باید آنرا در سطحی صاف پهن کرده تا با نور خورشید خشک شود.

 نکته ای که برای شست و شوی اینگونه لباس ها به چشم میخورد این است که در صورتی که به آبی که پلیور در آن شسته میشود یک قاشق گلیسیرین اضافه کنید پارچه ای نرم و لطیف تر خواهید داشت که پوست شما را تحریک نمیکند و در نتیجه خارشی نخواهید داشت.
پدر و مادر همچنین برای سلامت بیشتر و آسیب رسیدن به پوست فرزند دلبندشان باید به شست و شوی لباس های معمولی آنها نیز توجه ویژه ای داشته باشند. لباس بچه گانه به دلیل حساسیت هایی که دارد باید طوری شسته شود تا لکه ها و بوی های آن کامل رفع شود . لباس های کودک باید همواره از لباس سایر افراد خانواده جدا نگهداری شوند و به هنگام شست و شو نیز لباس بچه گانه باید به صورت جداگانه از لباس افراد بزرگسال شسته شود. یکی از نکاتی که شاید مادران آنرا فراموش میکنند این است که بهتر است قبل از اولین استفاده کودک از لباس جدید آنرا شسته و سپس آنرا تن کودک نمایید این اقدام پیشگیرانه باعث میشود که حساسیت پوست کودک شما به لباس جدید به حداقل برسد قبل از شستن لباس بچه گانه بهتر است تمامی مارک ها و برچسب های متصل به آنرا از لباس جدا کرده و قبل از شست و شو راهنمای شستن لباس را مطالعه نمایید.

مواد شست و شویی که برای شست و شوی لباس افراد بزرگسال مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است به لباس کودک آسیب بزند همچنین ممکن است این مواد بر پوست کودک شما نیز تاثیر منفی داشته باشد. برای خشک کردن لباس کودک بهترین روش استفاده از نور طبیعی خورشید است به دلیل آنکه نور خورشید علاوه بر خاصیت خشک کنندگی که دارد میتواند تا حدی لباس را ضد عفونی نماید. با استفاده از راهنمایی های صورت گرفته در این مقاله از تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش به احتمال زیاد شما به پاسخ این سوال که طرز شست و شوی لباس بچه گانه به چه صورتی می باشد رسیده اید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
7 / 10
از 1 کاربر
7 / 10
از 1 کاربر