بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 شهریور 1396 در ساعت 10 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لباس پسرانه یکی از پر فروش ترین لباس ها در میان سایر مدل های البسه می باشد. این بازار وسیع باعث شده است تا راه اندازی تولیدی لباس پسرانه یکی از پر درامد ترین نوع تولیدی در بین تولیدی های لباس باشد. لباس پسرانه از انواع مختلفی تشکیل شده است که از پر طرفدار ترین آنها میتوان به تیشرت ها شامل تیشرت یقه گرد و یقه دار و تیشرت آستین کوتاه و آستین بلند، پیراهن مجلسی آستین کوتاه و آتین بلند اشاره کرد.

بالاترین ویژگی که لباس های پسرانه دارند این است که در آنها از رنگهای شاد استفاده میشود. همچنین تنوع مدل های لباس پسرانه یکی دیگر از دلایل موفقیت تولیدی لباس پسرانه می باشد. شاید شما هم به فکر بازگشایی تولیدی لباس پسرانه باشید بهتر است قبل از آن از میزان هزینه ای که برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی لباس نیاز دارید با خبر شوید:

چقدر پول لازم داریم؟

در اول باید با این واقعیت رو به رو شوید که شروع هر کسب و کاری سختی های خود را داشته از جمله سختی هایی که در شروع تاسیس یک تولیدی لباس پسرانه با آن رو به رو خواهید شد این است که چگونه بتوانید خیاطان حرفه ای استخدام کنید، چگونه سرمایه اولیه کار را فراهم کنید، به چه طریقی بازار فروش خود را پیدا کنید، توان رقابت در بازار را به چه روش های کسب کنید و...  مهم تر از همه این است که شما با چه گستره ای مایلید تا کارگاه تولید لباس بچه گانه خود را راه اندازی نمایید. در صورتی که مایلید تا یک کارگاه کوچک داشته باشید میتوانید با 5 چرخکار و حدود تولید 100 الی 200 لباس در هفته با حدودا چند میلیون تومان میتوانید یک تولیدی لباس بچه گانه راه اندازی نمایید.

چه مهارتی باید کسب کنیم؟

ابتدا باید فروشندگی را تجربه کنید و به صورت مرحله به مرحله به تولید کنندگی برسید. بهترین و موفق ترین صاحبان تولیدی لباس بچه گانه افرادی هستند که جنس پارچه را میشناسند ، بهترین مواد را انتخاب میکنند و با استفاده از خبره ترین افراد اقدام به تولید بهترین لباس ها می کنند همچنین با داشتن بیشترین شناخت از بازار کار بالاترین فروش را نسبت به رقبای خود تجربه میکنند.

روند کار تولیدی پوشاک بچه گانه

در مرحله اول باید سعی کنید بهترین نوع پارچه را خریداری نمایید و پس از آن با به خدمت گرفتن بهترین طراحان لباس، لباس هایی متنوع و عام پسند تولید کنید که طرح و رنگ بندی آن مناسب سن های مختص به خود باشد. پس از تولید نمونه آزمایشی در صورتی که طرح مورد تایید قرار گرفت به مرحله انبوه رسیده و تولید گارگاه شروع به فعالیت می نماید. پس از آن میتوانید خود را مالک یک کسب و کار تولیدی لباس پسرانه بدانید و هر روز تعداد لباس بیشتر با طرح های متنوع تری را تولید نمایید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر