بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 14 شهریور 1396 در ساعت 8 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لباس بچه گانه بیشترین درصد فروش را در بین تمام انواع لباس های تولیدی دارد و همین دلیل کافی است تا علاوه بر واردات این محصول تولید کنندگان این محصول خاص در داخل کشور نیز فعال شده و نسبت به ارائه طرح های جدید و متنوع اقدام کنند.  در تعدای از استان های کشور به دلیل وجود تقاضای بیشتر نسبت به سایر استانها تولیدی های لباس به طور متمرکز فعالیت دارند همین امر در تهران نیز صدق میکند و تولیدی لباس بچه گانه در تهران نیز در بخش های مختلف این استان دایر شده است.

تولیدی لباس بچه گانه در تهران هموار در تلاش هستند تا بهترین و با کیفیت ترین لباس بچه گانه را تولید و برای فروش وارد بازار نمایند زیرا رقابت در بازار فروش لباس بچه گانه بسیار بالا می باشد و به دلیل مصرف بالای این نوع لباس و صرفه اقتصادی مناسبی که تولید آن برای تولیدی لباس بچه گانه تهران دارد تولیدی های بسیاری در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت داشته و یا بخشی از تولید خود را به تولید لباس بچه گانه اختصاص داده اند. تولید لباس بچه گانه باید با پارچه های مخصوص لباس بچه  صورت گیرد زیرا پوست لباس کودکان معمولا به بافت پارچه های لباس حساسیت نشان داده و ملتهب میشود از این رو تولید لباس بچه گانه باید به وسیله ی پارچه هایی مخصوص تولید اینگونه لباس ها صورت گیرد.

لباس های بچه گانه باید به نوعی تهیه شوند که دارای بیشترین انعطاف بوده و بدن کودک را در هنگام جا به جا شدن و تکان خوردن و مخصوصا بغل کردن توسط افراد بزرگتر زخم و یا دچار حساسیت نکند. پس از پایان یافتن تولید لباس بچه گانه در تولیدی باید در بسته بندی ایده آل بسته بندی شده و حتی المقدور تا زمان رسیدن به مصرف کننده بسته بندی آن باز نشود. بهتر است پدر و مادران از خرید لباس هایی که به صورت فله ای و دانه ای به فروش میرسند خودداری نمایند زیرا این لباس ها بیشترین درصد آلودگی را به خود جذب میکنند و ممکن است پس از بر تن کردن لباس بر بدن کودک برای او حساسیت به وجود آورد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر